Posiadając bogate doświadczenie w naprawie laptopów, konsol i innego sprzętu komputerowego możemy zaoferować naprawę z odbiorem uszkodzonego sprzętu od klienta i zwrot naprawionego pod wskazany adres.
- Zgłoś zlecenie naprawy przy pomocy panelu klienta lub telefonicznie. W przypadku zleceń płatnych możesz zlecić nam wycenę kosztów przed naprawą lub określić maksymalny koszt naprawy jaki jest dla Ciebie akceptowalny. Twoje zlecenie posiada w Panelu Klienta status NIEPOTWIERDZONE.
http://rma.logincomputer.pl | (65) 5288208 |
-
Po zatwierdzeniu zlecenia przez nasz dział serwisu oraz nadaniu numeru zlecenia zapakuj wysyłany do nas sprzęt bardzo dokładnie, Najlepiej do tego celu nadaje się oryginalny karton dostarczony przy zakupie. Jeśli z jakichkolwiek przyczyn nie jest możliwa wysyłka w oryginalnym opakowaniu, zapakuj sprzęt w dopasowany do wielkości wysyłanego przedmiotu karton, najlepiej wypełniony kawałkami styropianu, tektury falistej, arkuszami folii bąbelkowej itp. Pamiętaj - dokładne zabezpieczenie sprzętu na czas transportu jest bardzo ważne ! Twoje zlecenie otrzymuje statu POTWIERDZONE.
-
Po przesyłkę zgłosi się kurier firmy spedycyjnej UPS i dostarczy sprzęt do naszego serwisu następnego dnia roboczego.
-
Sprzęt dociera do naszego serwisu. Następuje przydzielenie zlecenia do pracownika, który będzie prowadził Twoją sprawę. Imię i nazwisko, adres poczty elektronicznej oraz numer telefonu aktualnie przydzielonego do obsługi Twojego zlecenia pracownika widzisz w swoim Panelu Klienta. Jeśli po dokładnym sprawdzeniu przez wykwalifikowanego pracownika okaże się, że oszacowany przez Ciebie koszt naprawy nie pokryje rzeczywistych kosztów przeprowadzenia serwisu, zostaniesz o tym powiadomiony odpowiednim komunikatem. Twoje zlecenie zmienia status na PRZYJĘTE.
-
Proces naprawy Twojego sprzętu rozpoczyna się od zmiany statusu naprawy na REALIZOWANE. Teraz Twój sprzęt jest pod dobrą, naszą opieką. Zajmujemy się nim troskliwie, traktujemy delikatnie, badamy i naprawiamy niedomagania. Gdy uznamy, że zrobiliśmy już wszystko, żebyś był z naprawy zadowolony powiadomimy Cię mailem, komunikatem SMS i zmianą statusu zlecenia na DO WYDANIA o zakończonym procesie naprawy.
- Naprawiony sprzęt wysyłamy na adres podany przy przyjmowaniu zlecenia. Za skuteczną płatną naprawę zapłacisz kurierowi przy odbiorze sprzętu (jeśli nie uzgodniono inaczej). Do kosztów naprawy zostanie również doliczony koszt transportu w obie strony w wysokości 50 zł netto.